Уникредит Булбанк подвеждат клиентите да дойдат в офиса като показват нереален отрицателен баланс по сметките за милиони левове
На жена ми дебитната карта беше на -838384949272839.00 лвЕстествено като видяхме директно в банката ...Обяснението беше, че това било много добре работещ метод да привикат клиентите за опреснение на данните.
Връзка към коментара във Фейсбук.
Това нищо не е, на мен заради неактуализирани данни ми наложиха запор на сметките на една от фирмите ми в уникредит, на стойност 440 милиона лева. Нали се сещате как добре ми подейства на настроението, като си отворих онлайн банкирането и ги видях с отрицателен знак...
Връзка към коментара във Фейсбук.
A и ако някой все пак се навие да иде. Избягвайте филиала на the Mall всячески... Никога никъде другаде не съм срещал по-непрофесионално отношение.До ден днешен след като там открих сметка фирмата ми фигурира в системата им на шльокавица, защото - "Нямаме задължение да работим с търговския регистър"...
Връзка към коментара във Фейсбук.
Аз одавна си закрих сметките там...след като изведнъж се оказа, че получавайки "огромната" сума от 150 евро, за услуга извършена от мен на полска фирма...съм заподозрян за пране на пари и в тази връзка са решили, че ще си правят вътрешна проверка, без обаче да ме уведомят за това, аз разбирам, чак когато при опит да вляза в банкирането виждам, че акаунта ми е блокиран...
таа проверяваха каквото там проверяват...освободиха ми акаунта, ама ми удържали 7 евро такса защото превода бил нареден от поляците в лева (те си имат левова сметка, тъй като работят, често с Бг) и освен тия 7 евро, ме чарджиха още 25лв за такса за проверката която те са си решили, че ще правят...ииии не издържах просто
...изгониха ме с охрана от централата им на площад света неделя щото много съм бил викал разбираш ли...
закрих сметките (искаха такса ама е оказа, че имало все пак и свесстни управители на клонове, та ми я отмениха), но останалите в една от сметките 31лв ми ги дадоха след 2 месеца, като искаха да си удържат 14лв за такса обслужване на сметка която вече не съществува...хаха...и така...
Вече 5-6м съм с Пейсера...и единственото за което съжалявам е, че май трябваше по-рано да предприема тая крачка с махането от Уникредит...
Връзка към коментара във Фейсбук.
Това е най-скандалната организация във финансовите среди. Дори не бих ги нарекъл банка. Корпоративен клиент съм от доста години и мога да кажа само лоши неща и нито едно хубаво. Имам приятели, на които ОПГ им открадна стотици хиляди от фирмените сметки благодарение на немарливостта на служителите им. Само хейт и стригане за тези. Изпълненията им покрай KYC пък са толкова неадекватни, че няма смисъл да ги коментирам.
Връзка към коментара във Фейсбук.
Това, което може и да не ви кажат е, че може би има начин, ако сметката е на физическо лице, актуализацията на лични данни да стане с електронен подпис (и служителите на банката може и да не знаят за това):
Преди седмица ми звъняха за същото. питаха кога ще ми е удобно да посетя техен клон. Казах им, че няма да посетя никакъв клон, защото съм с малко дете и в тази обстановка няма как да стане. попитах дали няма друг начин и ми казаха да си сваля приложението Evrotrust че ще ми пратят имейл за да може онлайн да се случват нещата. Явно има начини, но е по лесно да ни карат да ходим до клон.
Връзка към коментара във Фейсбук.
Ако имате сметка на името на физическо лице и от банката настояват да дойдете - кажете им, че знаете, че други клиенти са успели с електронен подпис да си актуализират личните данни. Пишете в коментарите дали сте имали успех.
Абсолютно скандално е отношението
И въпреки че ти дават опция в мейла за дистанционно - не може. Опитват се да те накарат да отидеш и в конкретен клон, което при достатъчен отпор, бързо отпада като изискване.Който все пак отиде - да се приготви за доста писане. И да си види кода за дейност
Това съм изпратил до: kzld@cpdp.bgБих искал да подам сигнал, за неправомерно използване на личните ми данни и продължаващ тормоз от страна на УНИКРЕДИТ БУЛБАНК АД.Случая е, че независимо, че съм информирал техните представители, че нямат право да ми се обаждат по телефона с цел продажби на техни продукти, тази практика продължава вече няколко месеца.Казуса е, че ми се обаждат по телефона представители на Банката за да ми предлагат услуги.Съответно съм ги информирал, че вече нямат право да имат достъп по личните ми данни и по тази причина да спрат да ми се обаждат, но това продължава вече няколко месеца.Моля за съдействие и как да си потърся правата.* преди това бях си закрил сметките и информирал, че не искам повече да комуникират с мен
Връзка към коментара във Фейсбук.
Публикациите на Николай Делчев: 1, 2, 3.
Аз чаках 1 час и тъкмо ми дойде редът и ме изгониха навън защото имали дезинфекция. Тогава измислих някой псувни, които до този момент не съществуваха.Връзка към коментара във Фейсбук.
Затова директно наказание - затварям няколко фирмени и лична сметка след май 9 години при тях. След неадекватно отношение последните 2 години, сега им дадох червен картон.
Напомням за предишните истории с тази банка:
Всяка година лично в банката за „потвърждаване на лични данни“ - иначе блокиране на сметката
Уникредит Булбанк продължават да звънят на клиенти за "актуализация на лични данни"
По темата с банките и театър на сигурността:
Законите против прането на пари се превръщат в заплаха - все повече хора стават жертва на тези закони (да ви блокират сметката, докато сте в чужбина става все по-голям риск за клиентите).
Театърът на сигурността в българските банки
Допълнение
Развръзката с Уникредит:Обади ми се една много учтива и услужлива жена. Този път ме насочи към онлайн вариант на потвърждение и актуализация на личните ми данни, ще ми изпрати формуляр по имейл, който ще попълня и ще върна, отново по имейл. С това казусът приключва.Значи можело, но човек трябва да си казва и отстоява. Никой няма да мисли за вас, ако първо вие не мислите за себе си.Доброто отношение към клиентите и гъвкавостта на една банка са make or break.
Връзка към публикацията във Фейсбук.
Аз им написах същото. Отговорът беше повече от незадоволителен. Явно ти си им по-важен клиент
Не се знае дали са започнали да предлагат тази възможност и на всички други клиенти или са направили изключение за Николай Делчев (защото е инфлуенсър - много хора го следват в социалните мрежи). Според горния коментар все още не предлагат удобно попълване на декларациите на всичките си клиенти.
Допълнение от 8 април 2021: клиент на банката се оплака, че е видял ето това на екрана на устройството си:
Друг клиент на банката, който има фирмена сметка в Уникредит Булбанк, се оплака:
Ааах този въпросник попълвах такъв преди 6 месеца, но сега имало нов формуляр и хайде на ново не било актуално старото.
На всичко отгоре трябваше да им оставя копие от всеки един договор за всеки един приход от последната 1 година.
Така докато се занимавах с попълване и набиране на копия и хоп блокираха сметката, а уж ме изчакваха , после чакай още една седмица за разблокирване след представянето на всичко изискуемо.
Отговора беше БНБ ги изисква не НИЕ 🚷
А какво става, ако фирмата няма писмени договори с клиентите? Например фирма, предоставяща фризьорски услуги, магазин?
Нова снимка от клиент на Уникредит Булбанк:
Поредния клиент, който беше стреснат от отрицателно салдо по сметката се оплака:
Клиент се оплака:
С тия лични данни на УниКредит ще им еба майката, потвърдих ги март месец, Май отивам да оправям някакви неща, пак искат да ги потвърждават. Върхът беше като ми звъннаха в началото на Юни да съм идел да си потвърдя личните данни.Друг клиент на банката с блокирана сметка се оплака:
Да бе говорим че за суми над 1000 лева ти искат вече декларация за произход на средствата ... И че за елементарни документи трябва да чакаш по 3 дни и да плащаш между 35-50 лева ...
Най-лошото ми събуждане 7:20ч получавам смс за наличност под сумата, а няма и 24 часа от както са ми превели заплата.Отварям приложениото на уникредит и очите ми виждат тези прословути -444 милона, облещвам се, устата ми пресъхва, лошо ми е. Как така стана- пари които никога не съм имала и няма да имам в живота си дори да работя до 120 годишна възраст.С разтреперени ръце звъня на обслужване на клиенти- отсреща ми казват- ами сметката ви е блокирана. Ами Колето да не бачка при вас бре. Така ли ме събуждате с инфаркт. Напишете “block” или измислете нещо нормално
През август 2021 година продължават с тази практика:
Коментари
Публикуване на коментар