Избягвайте да депозирате при инвестиционен посредник средства с еднакви по размер банкови преводи направени в кратък интервал
Възможно е инвестиционният посредник да има защита от дублирани преводи, която да забавя обработката на втория превод или тази защита да не сработи правилно (в резултат на което вторият превод да не се обработи изобщо).
Потребител на Interactive Brokes се оплака, че е направил два еднакви банкови превода към Interactive Brokers и само единия е бил обработен (чакал е 2 седмици).Клиент на друг инвестиционен посредник сподели опита си:
As a suggestion for future, if doing transfers within a short period of time (eg < 3 days), always use a different amount for each transfer, even if just by $1. There is another service provider that I use that automatically puts additional identical transfers on hold in case it is a duplicate, and they urge their customers not to do that within 72 hours so that it would be easier for parties involved in a transfer to track down distinct payments when there is an issue.
Тоест добра идея е да разделите превода на неравни части (така че да се различават например с една валутна единица).
Не знам дали ще помогне, но ако имате подобен проблем може да пробвате да добавите transaction reference number във вашия deposit notification.
Известията за депозити (deposit notification) са особеност на платформата на Interactive Brokers. Не е задължително да се ползват, но има поверие, че намаляват риска от проблеми с депозитите и ги ускоряват.
Ако сте създали deposit notification преди да наредите превода (вероятно е така, защото системата е така проектирана, че да не ви дава информация за банковата сметка, на която да изпратите парите, преди да създадете deposit notification) можете по-късно да го редактирате като добавите референцията на банковия превод (transaction reference number).
Ако имате данните за банковата сметка (например защото вече сте правили преводи и сте ги запазили като шаблон в онлайн банкирането) може да въведете вашия transaction reference number след като наредите банковия превод при въвеждане на известието за депозит (deposit notification):
Други причини да не разделяте банков превод на части: Защо не е добра идея да разделяте голямо плащане на повече от един банков превод.
Друг клиент на Interactive Brokers сподели, че е имал посожвн проблем и е отнело месеци да му обработят депозита:
This happened to me for a deposit, I raised an investigation with my bank and just kept checking up with both the bank and IBKR, as well as just waiting.
It took a few months and I randomly got a notification that the money was now in my IBKR. Was kind of frustrating.
Коментари
Публикуване на коментар