Някои поръчки от AliExpress се доставят чрез български куриер, който не звъни на клиентите и пратките се връщат - как да се реши проблема
Клиент на AliExpress се оплака:
Поръчвам от Полша навигация, продавача я праща по DHL, влиза в страната и я поема Спиди, но по някаква причина няма моя телефонен номер.
Но има адреса ми и имената ми, като не веднъж съм ползвал услугите на Спиди и ми имат всички данни.
Тия малоумници не си мърдат пръста да ме потърсят и чак вчера звъннах на DHL да видя какво става и те ми дадоха товарителница към Спиди, на която се вижда, че пратка ми е седяла от 24.04 до 15.05 и са я върнали към изпращача...
Друг клиент се похвали, че е намерил цаката на проблема:
Аз, но си следих тракинга и като стигна до Рапидо/Спиди и не последва нищо, позвъних и разбрах какъв е проблема. При следващата поръчка, в адреса си написах и телефонния номер. Вече нямаше проблеми.
Цялата драма е заради червената лента във връзка с опазването на личните данни (GDPR).
Заради този законодателен спам ги е страх да дават на куриера телефонния номер на клиента.
Понеже системите са автоматични ако добавите телефонния номер в полето за адрес няма да го махнат и куриерът ще знае на кого да звънне.
Коментари
Публикуване на коментар