Пропускане към основното съдържание

Тъй като блогът се напълни с други неща (ревюта на инвестиционни посредници и т.н.) систематизирах по-интересните неща за законодателите тук: За читателите от Министерството на финансите и за законодателите.

Интересуваш се от данъците при получаване на доход от инвестиции? Виж тази страница.
Забелязах, че връзката към статията (намираща се в дясната страна на блога) не е много видима и затова слагам още една връзка тук.

Уникредит Булбанк пак се издъниха - без разрешение на титуляра на сметката издаде дебитна карта на трето лице към тази сметка

Клиент на Уникредит Булбанк се оплака във Фейсбук:


Внимавайте много с Уникредит булбанк!

Миналият месец отивам в банката, където съм клиент от доста години за някаква операция и служителят, който ме обслужваше твърдо ми препоръча да преместя всички средства, които имам към дебитната си карта.

Знаех че ще има промени и се съгласих.

Така или иначе си мислих да приключа с тази банка скоро, заради ужасните им условия .

Две седмици по-късно отидох в друг клон и докато се разпечатваха документите по операциите, които правих, информативно попитах как да си закрия сметката и да не бъда клиент вече...

Отговора им ме потресе дълбоко.

Казаха, че трябва да присъства и Теодор и той да си закрие сметката си също.

Поисках повече информация, защото не познавам това лице, не съм давала пълномощно на никой и нямам представа, че някой има карта към моята сметка.

Тогава стана интересно ...

В същият клон Бургас Славейков, където преместих средствата си, два дни по-късно непознатият мъж входира молба за пластика към сметката ми и тя се одобрява. Картата тъкмо бе издадена и чакаше г-н Теодор Катрев да я вземе от офиса им.

Започнах да питам защо и как непознат човек има карта за моите пари ?

Въртят се телефони и отговорът от по-висшестоящите бе " Кажете, че е техническа грешка. "

Изтеглих средствата и помолих да закрия и двете карти.

Помолих за копие на документите, в които давам съгласие да бъде издадена дебитна карта на Теодор Катрев.

Така и не получих такова разбира се.

"След 24 часа ще получите обаждане със становище по случая."

Съгласявам се и чакам. Такова няма, звъня на централният им номер и моля за информация.

" Отидете в клон Славейков, където е издадена картата и напишете молба с входящ номер. "

На следващата седмица отивам в клон Славейков и любезно (въпреки, че бях бясна) моля управителя на клон Слaвейков да напиша молба. Тя обаче, реши че ще ме убеди че историята ми е скалъпена и такъв човек не съществува, показваше ми монитора за да видя, че г-н Катрев не фигурира там и не ми позволи да напиша молба....

....Следват много нерви от моя страна обикаляне по клонове и звънене по телефони на банката...

Обясних на централният телефон че управителят ме лъже и манипулира. Те пък потвърдиха отново, че ясно се вижда всичко, което казвам в системата им. (По-късно казаха, че точно когато ме е лъгала управителката е имало срив в системата... )

Три пъти се срещнахме с управителят онзи ден и чак на третият успях да входирам молба.

Управителят на клона и служителите от централният телефон, не спираха да се оплитат в лъжи и никой не може да ми обясни как е техническа грешка, след като на едно и също място ми казват да си преместя парите и след 48 часа на същото място дават позволение на непознат да открие сметка и да има карта към средствата ми !

По телефона се опитаха да кажат че картата на Катрев е към друга сметка, но като разбраха че съм снимала документа, в който закривам и двете сметки и смениха версията за пореден път.

Случайност ?

Сериозно ли ?

Сега получих писмо към молбата ми.

Молбата ми в която моля за копие за документа с моят подпис.

Писмото е меко казано нагло!

В него обясняват, че грешката е открита своевременно и сметката е закрита - "грешката" я открих АЗ и АЗ закрих сметката.

Посочвали, че картата не е дадена на трето лице - Същата, която чакаше в офиса човека, който можеше да тегли средствата ми както иска и от където иска по всяко време. Която навреме унищожих АЗ.

Въпрос на късмет е, че не изтеглиха парите ми.

Правете си изводите сами и внимавайте!

Напомням, че един български футболист имаше проблеми със същата банка.

Коментари

Нищо в блога не следва да се разглежда като препоръка да се инвестира в акции и борсово търгувани фондове (инвестиращи в акции) вместо да се инвестира в нещо друго.

Информацията цели да послужи за взимане на информирано решение как да се инвестира така, че проблемите и разходите да са минимални (след като вече сте взели решение да инвестирате на пазара на акции).

Има и други инвестиции извън пазарите на акции и извън финансовите инструменти.

Тоест, нищо от написаното не е препоръка да се инвестира във финансови инструменти - акции, опции, фючърси, договори за разлика и т.н.

Тъй като често пиша за акции и други финансови инструменти някой може да остане с грешното впечатление, че препоръчвам да се инвестира в тях.

Има вероятност четенето на данни, включително и безполезни, да ви направи по-склонни да инвестирате и по-уверени. Това е известен бъг в мозъците на хората, пише го в книгите по поведенчески финанси.

nap-autopilot - автоматизиране на въвеждането на данни в годишната данъчна декларация

Трябва ви уеб хостинг? Разгледайте предложенията на ICDSoft.

Web hosting from ICDSoft.

Това не е платена реклама. Безплатна е. Макак така безплатна? Защо?

Харесвам собственика на тази фирма, той ползва част от печалбата ѝ за редица благотворителни инициативи.

Популярни публикации от този блог

С кой инвестиционен посредник е най-изгодно да се инвестира в акции, ETFs, метали (дългосрочно)?

Понеже редовно ме питат реших да напиша накратко по темата. (Обаче с времето се получи дълга статия, която от време на време допълвам.)

Trader Workstation (Interactive Brokers) - директно, през Карол, през Евро Финанс, през Булборкърс, през CapTrader - каква е разликата? Правя сравнение и с платформата EFOCS на Евро Финанс

Накратко: директно таксите на сделка са по-ниски, но има месечна такса от $10 .

Отговори на въпроси за данъците и попълване на годишната данъчна декларация при инвестиции на финансовите пазари

Статията я редактирам често, върнете се за да видите промените. Последни промени: 26 април 2024 *.